lørdag den 22. oktober 2011

Så har jeg gjort det igen...

Forleden var jeg et smut til København, hvor jeg ikke kunne dy mig for at købe en (dobbelt)CD. Det er måske ikke så galt, men når man tænker på min ikke særlig eksisterende pengebeholdning, så gjorde det alligevel ondt. Jeg anskaffede mig i hvert fald Michael Møllers A Month Of Unrequited Love, som jeg i et godt stykke tid har haft et godt øje til. Sammen med 4 Guys From The Futures CD, som jeg også fik taget mig sammen til at købe. Bare ikke den dag. Før det. Fik vist ikke lige opdateret om det.

2 kommentarer:

  1. Nøøøj! wauw aner ikke hvad jeg skal sige! Din blog er så fantastisk!Jeg er nu fast læser!

    Kig forbi:
    Www. Smileandeatcake.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Aw, tak, du! Det varmer. Jeg kigger også forbi din, så :)

    SvarSlet