fredag den 28. oktober 2011

Afslutning

Nu sidder jeg her, klokken er fem minutter i tre, og jeg er færdig med praktik. Færdig, slut, forbi, jeg skal ikke op klokken halv otte i morgen og af sted på cyklen halv ni, for at nå et tog, så jeg ville være der omkring klokken halv ti. Jeg skal ikke ud og fotografere hverken tv-borde eller sundhedsstier på mandag. Der skal jeg bare i skole og have tysk, matematik og engelsk. Ved siden af mig ligger der syv billeder. To forestiller heste, et en hund, et andet en sø, et tredje fugle og to et minispringvand. De fylder omkring en A4-side hver. Jeg ved ikke, hvad jeg skal bruge dem til. Måske hænger jeg dem op. Måske havner de på bunden af en eller anden skuffe, fordi jeg glemmer det eller beslutter mig for, at jeg alligevel ikke vil bruge dem til vægudsmykning. Måske sker der noget helt tredje med dem. Nu lægger de der i hvert fald.

9 kommentarer:

  1. Hvordan får du kanten rundt om billedet væk?


    lauraravnkilde.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Du går ind under rediger HTML, trykker CTRL og H og skriver post-body i søgefeltet, der så kommer op. Hvis du så trykker ned til andet søgeresultat, skulle der meget gerne være fire linjer med nogle tal i en parentes. Du skal sætte dem alle sammen til 0.
    Det var meget hurtigt forklaret, så hvis du har yderligere problemer, så skal du være velkommen til at sige til, så uddyber jeg det hele lidt mere. :)

    SvarSlet
  3. Jeg forstår godt hvad du mener, men der kommer intet frem når jeg søger post-body? Ved du hvad det kan skyldes?

    Men mange tak!

    SvarSlet
  4. Ups, det var CTRL + F, du skulle trykke. Men ellers - prøv med moz-box-shadow, det skulle også meget gerne være nummer to af mulighederne, hvis vi har det samme template.

    SvarSlet
  5. Åh tusind tak skal du have, jeg er meget glad fordi du ville hjælpe!

    Og sød blog du har dig!

    SvarSlet
  6. Det var så lidt, den der kant er ikke den kønneste!

    Og i lige måde :)

    SvarSlet
  7. Sikke en flot blog Sidsel! (-:

    Mvh sidselkh.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Tak, Sidsel! Din er heller ikke værst.

    SvarSlet