søndag den 6. november 2011

Fravær

Undskyld, at jeg ikke rigtig har fået opdateret. Det hænger måske meget sammen med, at jeg ikke lige har haft noget på hjertet på det seneste, men jeg vil i hvert fald prøve at blive ved med at holde det ved lige, for det er jo ikke fordi, jeg ikke kan lide at blogge. Det er bare - om hvad? Der er ellers en del ting, jeg kunne skrive om. Jeg kunne lægge min debatstil ind, jeg kunne skrive om en hel bunke god musik, jeg går rundt og hører, jeg kunne skrive om, at jeg vist er blevet lidt afhængig af min iPod, og at det derfor er ret ærgerligt, at den har været væk et godt stykke tid nu, og jeg kunne skrive om mit gode humør. Og en hel masse ting mere, men det har jeg ikke fået gjort, desværre.

2 kommentarer:

  1. Én ting er sikkert! Lotte har nu lige så mange læsere som dig. ææh. XD

    Forstår dig. Har selv ikke skrevet så meget. Jeg har så bare travlt, og kameraet har været lidt i udu, du ved.

    SvarSlet
  2. Nice! Hende kan vi godt lide.

    Præcissement. Og jeg skal nok snart sende dit brev, har bare ikke været nær en postkasse.

    SvarSlet