søndag den 13. november 2011

Tillykke med de 25 år

Lige nu er der barometerfest i København. Jeg kunne egentlig godt have tænkt mig at tage et barometerbarn i hånden og være taget derind, men der er bare for langt, selvom jeg bor på Sjælland. Jeg ville først være hjemme ved to-tiden i nat.
 I stedet sidder jeg og følger med i radioen, og det er nu også meget hyggeligt. En fair erstatning. Tænk at have skrevet tres barometerbreve. Det er alligevel en god stak. Jeg har skrevet - måske tre. Der er et godt stykke vej endnu.
 Lige nu synger Vinnie Who. Han synger et covernummer. Der er et eller andet beroligende over det. Det er sjovt, for beroligende er ellers ikke normalt synonym med Vinnie Who.

7 kommentarer:

  1. Jeg ville nu også gerne høre Det Elektriske Barometer, men det er bare for sent.. Det er lidt træls. - Gid det var noget tidligere.

    SvarSlet
  2. De genudsender det om mandagen på p6!

    SvarSlet
  3. Fedt! Kigger nærmere! ( :

    - Anne.

    SvarSlet
  4. Hvor er det en fin blog, du har dig! Kan godt lide, at den er lidt mere speciel at se på end fx min :-)

    Knus
    soedesofieskriver.blogspot.com
    sofieskriverhistorier.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Det bør du bestemt. :)

    Tak, jeg kigger lige forbi en ekstra gang!

    SvarSlet
  6. Det var virkelig en god koncert. Ærvelig du ikke kunne komme med. Jeg bor i Nordjylland og tog hele turen til København. Det betød alverdens at komme afsted og det var en begivenhedsrig tur. Jeg håber, at jeg får hørt et af dine brev i ætteren en dag :)
    ___
    Life of Lize
    ladosdanselidtendnu.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Årh, det lyder herligt. Det må også have været en kæmpe fed oplevelse, med alle de barometerbørn og bands og alt muligt. Var du så ikke først hjemme klokken sent om natten?

    Og lige over - men det er også meget om lige at kunne genkende hinandens breve, sådan.

    SvarSlet