søndag den 20. november 2011

Cisum

Jeg elsker musik. Elsker at cykle til skole, mens jeg hører Fallulah & Cody, at sidde og stirre ud af en togrude til tonerne af Love Will Again Disappear, at sidde og chatte, mens iTunes kører på shuffle, og at sidde på youtube og beslutte mig for hvilken sang, jeg nu skal høre. Jeg elsker musik. Jeg kan ikke sige det nok gange. Jeg elsker, elsker, elsker musik. Hører det hele tiden. I den periode hvor min iPod var blevet væk, den lå i en busk et sted i Gunnestrup, manglede jeg den. Et rent luksusproblem. Men jeg manglede den stadigvæk. Var vel blevet så vant til, at jeg kunne høre musik når som helst og hvor som helst, at det føltes underligt lige pludselig ikke at have den. Til sidst begyndte jeg at vænne mig en smule til det. Men det manglede stadigvæk. For jeg hører ellers altid musik. Gør det igen nu, hvor jeg har fået den igen. Musik er så smukt.

2 kommentarer: