fredag den 25. november 2011

Nu er det jul igen (nej, det er ikke sandt)




Tænk engang - der er under en måned til jul. Det er ikke engang løgn. Og det er advent på søndag. Så skal man jo ligefrem begynde at tænke adventskranse og sådan noget. Tiden går ret hurtigt, egentlig. Det bliver også mørkt tidligt. Allerede ved fire-femtiden. Det er endnu mere vildt at tænke på - jeg mener, for bare en måned siden var det slet ikke sådan. 
 Der er også sket så meget siden sidste jul - jeg har fået nye venner, lært nye ting og læst mange flere bøger. Jeg har startet en ny blog, og så er jeg begyndt at høre noget andet musik. Det begyndte faktisk snart for et år siden, sådan rigtigt.
 Udover at mindes, hvilket jeg ikke bruger så meget tid på endda, så er jeg begyndt at høre min yndlings julesang igen. Den med John Lennon og Yoko Ono. Den er så smuk.

Tænk engang...

14 kommentarer:

  1. Siger du at Last Christmas ikke er din ynglings julesang?! Skuffelse Sidsel, skuffelse! Ej, Merry Christmas (War is over) er nu også ret god. Og som du siger, smuk..den må jeg høre snart. Men burde næsten have nogle julesange på sin ipod, bare en skam, fordi man høre dem jo ikke resten af året...

    - Dominic

    SvarSlet
  2. Ih, til gengæld hører man dem konstant resten af tiden, så jeg tror, at det går! Måske burde jeg også importere nogen... Undskyld, jeg ved det godt, Last Christmas (I gave you my heart) er nu også, hvordan kunne jeg gøre det?

    SvarSlet
  3. Ja, det ved jeg da virkelig heller ikke! Jeg rev mit hjerte ud for dig i den sang, og så glemmer du den bare. Nu går jeg op og hopper ud fra taget. ;(

    - Dominic

    SvarSlet
  4. Synes ikke godt om, men griner af det xD

    - Kristina

    SvarSlet
  5. Jeg kan trøste dig med, at det er blødere end den første version, han skrev? XD

    SvarSlet
  6. "Herligt, så går alt jo som planlagt..."

    SvarSlet
  7. Du skulle have set mit udbrud da jeg læste det! LOL XD Men Toby forstod det ikke ): Jeg er helt alene med det...buhuuuuu D:

    - Kristina

    SvarSlet
  8. Toby altså. Det var det jeg sagde, han er lidt strid :(

    SvarSlet
  9. "Lidt" Okay, han har grund til det..men stadig xD Det var lidt ekstremt det der xD

    SvarSlet
  10. Hjælper det, hvis jeg siger: "ironi"? XD

    SvarSlet