onsdag den 30. november 2011

I'm dreaming of a white white christmas

Hvor mange drømme får jeg? Hvor mange af dem får jeg opfyldt? Hvor mange af dem kommer jeg til at fortryde, at jeg nogensinde har drømt og siden kæmpet for at udføre - hvor mange vil gøre mig lykkelig? Jeg drømmer om musikken, jeg drømmer om kærligheden, jeg drømmer om naturfagstimen i morgen, jeg drømmer om uendelig mange ting, og de fleste af dem glemmer jeg igen. Men jeg har hele tiden drømme. Hele tiden så mange ønsker, jeg gerne vil have opfyldt, og så snart det første spinkle forvandler sig til virkelighed, så kommer der et nyt, når den kortvarige glædesstrøm har dæmpet sig. De større drømme rækker længere og får mig stadig til at trække på smilebåndet, de helt store har jeg forhåbentlig mange af til gode endnu. Jeg elsker at drømme, det gør jeg virkelig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar