mandag den 16. januar 2012

Puf

Dengang jeg var mindre, elskede jeg Puf. Mit yndlingstal var min alder. Jeg legede Witch og krokodilleleg med de andre børn i min lille gruppe. Jeg gik på Fritten og legede i puderummet, indtil det blev lukket. Da jeg sagde til folk, at jeg kunne læse og beviste det med at læse højt, kunne jeg den i virkeligheden bare udenad. Dengang jeg var mindre, var guldsand verdens bedste ting, og den røde og hvide Nokia skup-op-telefon den sejeste, man kunne få.
Hiding here with us minder mig om dengang.

5 kommentarer:

  1. Åååååårgh Puf! Jeg tror vi alle har været igennem de ting du har skrevet om :)

    SvarSlet
  2. Det er også nogle herlige ting! Puf holder jeg stadig rigtig meget af, den er så yndig.

    SvarSlet
  3. Det kan da ikke passe, at det kun er de voldelige unger på jylland der direkte skubbede (puffede) hinanden langt væk, hver gangen sangen nåede til : "PUF, hvor kan man finde..."

    ??? XD

    SvarSlet
  4. Det tror jeg faktisk godt, at det kan... men nu er det jo også Jylland <3

    SvarSlet
  5. Er ikke såå vild med sangen, ved ikke hvorfor, men jeg elsker meningen. : )

    SvarSlet