søndag den 8. januar 2012

Status

Musik:

Lige pt hører jeg rigtig meget The National. Jeg fik øjnene op for det efter en anbefaling på Lines blog, og siden da har jeg egentlig bare været betaget af de smukke toner. Jeg er helt vild med samtlige numre på High Violet, og selvom jeg har hørt det på repeat mange gange nu, så er jeg endnu ikke blevet træt af de lære klange.

Læsestof:

Jeg er igang med en bog af Erlend Loe. Den hedder Naiv. Super., og den er rigtig herlig. Jeg lånte den på biblioteket ved et tilfælde i forgårs, stod bare og gloede formålsløst på alle bøgerne, da den farverige forside fanegde mit blik, og jeg var rigtig heldig med at støde ind i sådan en god bog. 

5 kommentarer:

  1. Du skriver smukt! Din blog virker dejlig, så følger dig nu :)
    Jeg håber også du vil kigge forbi min blog og evt følge mig her:
    nyevinkler.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Husk lige at fortælle mig hvad du synes om Naiv.super når du er færdig!

    SvarSlet
  3. Rie: Det er jeg glad for, at du siger, mange tak!

    Nikoline: Ih, det skal jeg gøre - den er allerede super god nu!!!

    SvarSlet
  4. Dejligt. Jeg har vist også haft fat i et par gode bøger her for tiden. Synes du skal læse Den første. 1000 sider eller noget. Jeg har ikke læst den, men jeg tror at du VIRKELIG vil synes om den!

    SvarSlet