onsdag den 14. marts 2012

Forvirrede ord

Jeg dropper jakken af forventning om at martsvarmen er nok, mens jeg pumper i pedalerne med intet andet formål end at opnå end højere fart end før, jeg hiver efter luft og slukker min musik blot for ikke at tænke over ikke-rigtig-musik, mens jeg kører genveje hen over græsgrønne pletter blot for mulighedens skyld, krydser fingre for ikke at hamre hjulet ned i en lidt for dyb fordybning, og kører hasarderet kørsel venstre højre venstre højre gennem landområdets næsten tomme veje.

4 kommentarer:

  1. Du skriver så smukt, Sidsel!
    - Lejla fra Barometerchatten :-)

    SvarSlet
  2. Åh, mange tak!
    -Og det er godt nok ved at være længe siden - desværre. <3

    SvarSlet
  3. Det lyder forfriskende. Vi har blot regnvejr, her i Jylland. Jeg er dog også kommet i sommerjakke - og fryser.

    SvarSlet
  4. Åh, sådan en har jeg desværre ikke, men det lyder rart :)

    SvarSlet