søndag den 11. marts 2012

Hurra for upersonlighed og mængder af indlæg

Jeg skriver allerhelvedes upersonlige indlæg, mens jeg brænder inde med halve kladder og idéer til indlæg, som allerede synes skrevet af såvel mange andre som mig selv. At skrive sine tanker ud til hele den vide verden virker som en svær opgave - at tilpasse og justere, så det egner sig til offentligheden, skønt der er så mange ting, jeg kunne skrive om - så mange ting jeg vil forsøge at skrive om, mange ting der bare havner i et nu slettet indlæg. Flere gange har jeg overvejet at trykke på den lille slet-knap, men jeg ved, at jeg kommer til at savne det her, savne min blog og de indlæg, der ligger her. Jeg ved, at jeg kommer til at savne at (forsøge) skrive indlæg hertil, og derfor vil jeg blive ved med at kæmpe med at få flowet tilbage igen og indlæggene frem på bloggen. For det er jo det, jeg vil, er det ikke?

5 kommentarer:

  1. Hvis det er, så GEM dog bloggen, blog dog bare hos mig! <3
    Jeg ved ikke hvordan det er, men det ser ud som om, du bare mangler at få en pause. Så TAG en, så kan det være, du får meget mere lyst .. i hvert fald, så vil jeg savne din blog, men hvis du nu tager og gemmer den, og skriver på min blog, så får jeg mange læsere, og du får lov til at skrive. øeh .. XD

    SvarSlet
  2. Jaha, det lyder i hvert fald fristende! Det er bare det der med, at jeg så tit sætter mig ned for at skrive noget, men det så bare ikke tager sig godt ud på skrift. Kan ikke få det ned. Men ja, mange tak, problemet er der bare lige meget hvor... Men rar er du, Anne <3

    SvarSlet
  3. Du kan da tage en prøveperiode? Jeg ansætter dig med garanti! <3
    æhh.. XD

    SvarSlet
  4. Nå ja - jeg savner dig! <3

    SvarSlet
  5. Haha, herligt! Og jeg savner også dig! <3

    SvarSlet