lørdag den 3. marts 2012

Marts-toner

 Så er det marts. Så står vi i forårets tegn, mens vi så småt kan begynde at smide jakkerne. Så er sneen smeltet og huerne smidt væk, dagene er blevet længere og kameraet er taget frem for det trælse vinter-men-alligevel-ikke-helt-skjul. Jeg drømmer mig til toppen af Eiffeltårnet på de kedelige weekenddage, hvor der ikke sker noget, mens jeg samtidig priser mig glad for Danmark og alle de mennesker, som jeg går og kender. Så er der under en måned til 1. april, til at varmen for alvor begynder at spire.

6 kommentarer:

  1. Årh - så dejligt, at du skriver noget! Ja, jeg ruller på rulleskøjter og har det dejligt. Men jeg har til gengæld haft nok at lave i dag!

    SvarSlet
  2. Ej hvor herligt! Det er også længe siden, at man har kunne det. :)

    SvarSlet
  3. Halløj! Er virkeligt glad for at du er blevet en fast læser ved mig :D Så tak...
    Hvad hedder den sang der i øvrigt? Den er virkeligt god :D

    SvarSlet
  4. Lige over, din blog er ret fin <3
    Det er Sebastian Lind med Never Let Go - jeg er også selv blevet ret glad for at lytte til den!

    SvarSlet
  5. Tak... Det er virkeligt en god sang, der er lidt indianer noget over den. Synes jeg :D

    SvarSlet
  6. Præcis! Og så synger Sebastian så fint!!!

    SvarSlet